Distractie, din orice motiv! Cea mai frumoasa decoratiune de Paste



V-am zis deja ca imi place la nebunie sa fac lucruri cu... mana mea? Ei bine, iata o noua dovada! Ador orice este personalizat, care are o amprenta personala, caruia reusesc sa-i dau o forma si pe care il...bibilesc, astfel incat sa-l pot numi... "AL MEU".  Chiar daca traim intr- o epoca in care le gasim pe toate gata facute, ieftine si...perfecte, cateodata parca, tot ce-si face omul cu mana lui parca e mai frumos. Dar sa revenim la subiectul postarii.



Sunt sigura ca ati mai vazut deja, cand ati fost in concediu prin vreo tara preponderent catolica, de Paste, oua colorate, de plastic sau de lemn, cu agatatoare, ce le face sa semene cu niste...globuri de Craciun. Cei de acolo le folosesc pentru a impodobi un fel de...pomisor. Traditia exista si la noi, in zonele sasesti. Iar mie mi s-a parut de-a dreptul fantastica, sa pot crea un pomisor si de Paste, daca tot vine si ...Iepurasul, nu? Sa aiba si el unde sa puna cadourile.... Asa ca m-am pus pe...creat!



Am adunat crengi de copac dintr-o fosta fabrica, acolo unde am ajuns intamplator. Dar le puteti gasi absolut oriunde...pe strada, in parc, in gradini de bloc. Trebuie numai sa va asigurati ca are o forma asemanatoare cu cea a unui copac in miniatura. Creanga (sau crengile, in cazul in care il vreti mai bogat) se infig apoi intr-o bucata de polistiren, pe care am decupat-o in asa fel incat sa intre la fix intr-un ghiveci colorat. De aici incolo, a intrat fetita mea in actiune.



Cu ajutorul acuarelelor ei si a unor pensule de pictat, Renata a colorat fiecare crenguta in parte. Le-a facut multicolore, astfel incat sa fie cat mai vesel si mai frumos.


















 L-am lasat ulterior la uscat pentru o ora, dupa care am trecut la decorat. Iata rezultatul.




Primul nostru pomisor de Paste s-a bucurat de mare apreciere din partea celor care ne-a trecut pragul de sarbatori, dar mai ales de vizita Iepurasului, care i-a adus Renatei toate cadourile pe care si le-a dorit.

Comentarii

Postări populare