Frumusetea se tine... la rece!



Timpul meu liber este, ca si al multor altora, foarte putin. Asa ca am invatat sa-l pretuiesc si sa-l dramuiesc in asa fel incat sa le impac pe toate. Nu exista femeie careia sa nu-i placa sa se mai rasfete din cand in cand, sa simta nevoia sa-si faca o masca racoritoare pentru fata sau sa se ingrijeasca putin. Si, cum nu reusesc in fiecare saptamana sa merg la salon pentru o portie de...fericire pentru tenul meu, am fost nevoita sa gasesc si alternative.  Ba unele, zic eu, ofera rezultate cel putin la fel de bune, daca nu chiar si mai si decat o ora la infrumusetare. E drept, tenul meu e unul cat se poate de normal, fara probleme de vreun fel, asta in ciuda faptului ca il agresez in fiecare zi cu machiaj profesional, cu pudra la greu si multe altele. Insa exista atat de multe lucruri NATURALE care ne fac bine, incat ar fi si pacat sa nu le incercati. Eu o sa va enumar cateva dintre ingredientele pe care le folosesc in mod frecvent si pe care le puteti gasi, cu siguranta, chiar si la voi in... FRIGIDER!

* mierea - mierea este, dupa parerea mea, unul dintre cele mai complexe alimente dintre cate exista. Are atat de multe intrebuintari, incat ar trebui sa se numeasca pur si simplu sanatate la borcan. Este un element esential in mastile mele, pe care fie il pun pur si simplu pe fata (se lasa cam 20 de minute, iar rezultatul est un ten super hidratat) sau il combin adesea cu doar cateva picaturi de lamaie (are rol de curatare, tot dupa 15-20 de minute de actionare)



* castravetele - are multe vitamine, antioxidanti, hidrateaza si revigoreaza pielea. Este perfect pentru tenul obosit, agresat de vant, de praf, dupa o zi isotvitoare. Reduce endemul din piele si astfel elimina aspectul pronuntat al cearcanelor sau al pungilor de sub ochi. Eu il folosesc de obici in combinatie cu iaurt (care si el are rol de revigorare) sau cu lamaie (pentru tonifiere mai rapida)

*lamaia - lamaia contine foarte multa vitamina C, extrem de benefica pentru fata, pentru ca reda elasticitatea pielii. Curata in profunzime si de aceea este utila atunci cand va simtiti tenul incarcat, suprasolicitat. Pe langa mastile de care am scris mai sus, lamaia este perfecta in combinatie cu zaharul (de preferinta brun), pentru ca exfoliaza epiderma  in profunzime si curarta de toate impuritatile.

* uleiul de masline - desi nu sta tocmai in frigider,  uleiul de masline este tot un ingredient cu care suntem obisnuite sa ne intalnim mai mult in bucatarie. Dar si pentru ingrijire este extrem de util, intrucat contine acizi grasi omega 3, precum si vitamina E, atat de intalnita in cremele dermatologice. De ce? Foarte simplu - pentru ca aceasta vitamina impiedica imbatranirea prematura cauzata de stres. Iar in combinatie cu uleiul de cocos, uleiul de masline se transforma intr-un agent antiimbatranire 100% natural. Proportia corecta este de o lingura de ulei de cocos la 2 de ulei de masiline. Amestecul obtinut se aplica pe fata si pe gat si se lasa sa actioneze toata noaptea.

*avocado - desi ca aliment imi este total neplacut, avocado are multe proprietati folositoare pentru ten. Contimen o gramada de vitamine, fier, potasiu si magneziu, iar in combinatie cu iaurt, hidrateaza intens, omoara bacteriile si restabileste PH-ul. Este o masca potrivita mai ales in lunile de iarna, cand afara e frig si vantul ne agreseaza pielea.

Comentarii

Postări populare