Pizza? Da, va rog! Si paste, si scoici si....

Cum stiti ca ma topesc dupa bucataria italiana - doar am mai scris si aici despre locatii in care se servesc preparate "ca la mama lor" - m-am gandit sa va dau inca un pont despre un restaurant din Capitala unde te poti simti exact ca la Roma sau la Florenta.

L-am gasit aproape de Piata Unirii, intr-o locatie linistita, umbrita de copaci care se inalta semeti chiar langa terasa, cumva ferit de ochii curiosilor - un loc perfect in care poti lua cina in familie, intr-o atmosfera calda si prietenoasa.




Locul este similar cu micile restaurante de familie din Franta sau Italia, acolo unde te simti ca acasa, iar personalul face tot posibilul sa nu-ti lipseasca absolut nimic. Atmosfera italiana te intampina inca de la intrare, iar localul este decorat intr-un mod specific mediteranean.



De departe, insa, mancarea....Da, mancarea este ceea ce te va face cu siguranta sa revii aici. La Volare, bucataria italiana - o bucatica din istoria acestei tari - este reprodusa intocmai. Pastele - la cuptor, facute in casa, cu sosuri sau cu fructe de mare sunt pur si simplu delicioase.




Amatorii de pizza pot avea parte de una dintre cele mai bune pizza pe care le-am mancat vreodata - pizza cu mozarella bufala, rosii cherry si busuioc, coapta intr-un cuptor cu lemne.


Nu in ultimul rand, atmosfera mediteraneana n-ar fi fost completa fara o portie de scoici proaspete, aduse - m-am interesat eu :) - de la ferma din Dalboka.


Restaurantul Volare il gasiti pe www.pizzeria-volare.ro sau pe calea Vacaresti, nr.203B.

Enjoy!

Comentarii

Postări populare