Cei mai gustoşi biscuiţi!

Decembrie este luna mea preferată! Totul capătă un aer de sărbătoare şi este momentul cel mai bun să redevenim copii. Îmi amintesc cu drag de copilăria mea, când număram zilele până la sosirea lui Moş Nicolae sau a lui Moş Crăciun, împodobeam bradul şi scriam scrisori cu ce-mi doream. Însă, poate cele mai frumoase momente erau cele pe care le petreceam împreună, în familie. Iar astfel de amintiri îmi doresc să-i sădesc şi fetiţei mele.


Cum weekendul a fost unul rece şi ploios, aşadar nu am prea ieşit din casă, am găsit o activitate amuzantă şi dulce în acelaşi timp - am făcut biscuiţi, pe care chiar Renata i-a decorat. Aşadar, am luat forme diverse, bomboane şi creioane colorate cu glazură şi...ne-am pus pe treabă.



Pentru biscuiţi am folosit:
* 200 gr. făină
* 150 gr. zahăr
* 100 gr. unt
* 1 ou
* 1 praf de copt
* 1 linguriţă de sare

Reţeta este atât de simplă, încât Renata nu prea a avut nevoie de ajutor să realizeze compoziţia. Asta pentru că toate ingredientele se amestecă, apoi aluatul obţinut se frământă până se omogenizează.


 
Ulterior se crează câteva bile, care se întind apoi cu un făcăleţ şi...cu ajutorul formelor, devin...viitori biscuiţi!


Renata a folosit si bombonelele pentru a le decora.



Se pun formele obţinute pe o tavă, pe o foaie de copt şi se bagă la cuptor, la 180 de grade.



 Acolo se lasă până se rumenesc.
 

Biscuiţii nedecoraţi se desenează apoi...în funcţie de...imaginaţie!!



Totul se transformă într-o distracţie garantată!


Iar casa capătă un aer de sărbătoare! Poftă bună!

Comentarii

Postări populare