Wake up with make-up!


Sunt destul de sceptică atunci când vine vorba să îmi fac ceva care urmează să fie relativ permanent. Însă, cum auzisem o grămadă de lucruri despre extensiile de gene şi am mai multe prietene care le-au încercat, mi-am zis că aş putea să văd şi eu despre ce e vorba.
M-am documentat cu atenţie cu privire la cum funcţionează treaba, ce trebuie şi ce nu trebuie să fac şi am ales să merg la Chic Salon Izvor, despre care auzisem că face treabă bună! Şi chiar aşa a şi fost!


Pentru început, am avut o mică discuţie cu make-up artistul specializat în extensii, care a vrut să afle de la mine ce fel de rezultate sper să obţin, cum vreau să arate, dar şi cât de lungi sau cât de curbate mi-ar plăcea să fie genele. Cum nu mai avusesem până atunci şi nici nu ştiam exact atât de multe lucruri, m-am lăsat pe mâna Mirelei, care a făcut o treabă excepţională. A durat o oră şi jumătate întreaga operaţiune, timp în care am aflat cum trebuie să le întreţin, la ce perioadă să mă prezint din nou la salon, dar şi ce nu am voie să fac.



Iată ce trebuie să ştiţi:
- extensiile de gene sunt adosuri idividuale / fir cu fir care au forma genei naturală, sunt folosite pentru a crea un efect de alungire sau volum.
- au o textura foarte fină, deoarece sunt din fibră de mătase
- conferă un aspect natural
- nu afectează strucura firului de păr natural
- foarte uşoare
- rezistă până la 4-6 săptămâni
- permit corecţia micilor asimetrii ale ochilor
- au diferite lungimi, grosimi şi curburi – efecte diferite
- ideale pentru acele persoane care poartă ochelari şi nu se pot machia
- nu mai ai nevoie de rimel
- sunt rezistente la apa 
 - tehnici - tehnica fir cu fir - aspect natural
               - tehnica 2D/3D - volum
                -tehnica Russian Volume - extra volum
Lungimea şi curbura extensiilor se adapteaza în funcţie de firul de păr natural şi în funcţie de efectul pe care dorim să îl creăm.

  • Rezistenţa genelor depinde de calitatea şi de ritmul de creştere al genelor naturale. Atât timp cât genele naturale vor creşte, extensiile vor sta ataşate de acestea. De stiut că genele naturale cad la 5 până la 7 săptămâni după ce ajung la maturitate.
  • În momentul în care genele naturale cad, şi extensiile lipite de acestea vor cădea. Genele se vor regenera imediat.
  • Ritmul de creştere al genelor depinde de la persoană la persoană, de aceea se recomandă ca perioda de intreţinere să fie de circa 2- 3 saptamani.
Un alt aspect extrem de important, mi s-a părut mie, este că, atunci când te trezeşti dimineaţa, arăţi ca şi cum ai fi machiată! Este o idee perfectă pentru concedii, când mergi la mare, la plajă, atunci când nu-ţi permiţi să pui make-up, dar şi pentru zilele călduroase în general, când efectiv nimic nu stă pe faţă!


Comentarii

Postări populare