Unghii perfecte in doua saptamani!

Unghiile sunt cartea de vizita a oricarei persoane. Eu, cel putin, atunci cand cunosc pe cineva, ma uit, fara sa vreau, la mainile ei/lui. Si, daca ne gandim mai bine, ele spun multe despre o persoana. De pilda, cat e de ingrijita, cat e de atenta cu propria persoana, sau ce fel de personalitate are (daca vorbim de o femeie, atunci stim ca daca e indrazneata siguranta ca va avea purta culori pe masura, de exemplu).



Dar ce ne facem daca unghiile noastre pur si simplu nu ne "asculta"? Eu am avut o perioada cumplita, in care, indiferent ce as fi facut si cat de des mi-as fi refacut manichiura, aratam de parca oja mea ar fi avut doua saptamani, iar unghiile...nici nu mai zic! Culoarea sarea si daca ma spalam putin pe maini, cuticulele mi se franjurau, iar unghiile se exfoliau si se rupeau mereu. Nici cu unghiile din gel sau acryl nu am avut mai mare succes, pentru ca, din cauza ca ale mele erau atat de subtiri, dupa o saptamana ramaneam fara ele.

Apoi am inceput sa caut diverse solutii. Mai intai, am descoperit uleiul de masline! Incalzit putin si pus intr-un bol, hidrateaza unghiile.
 Lamaia, asa cum este ea, se freaca de unghii si le intareste.

Iar de curand, a ajuns si in tara noastra brand-ul olandez Trind, numarul 1 mondial in materie de ingrijire a unghiilor! Mie mi s-a parut genial acest lac de intarire a unghiilor, care chiar da rezultate dupa numai doua saptamani. Prin restabilirea echilbrului de keratină și lichid natural al unghiei, aceasta devine puternică și flexibilă.


Si merge de minune in combinatie cu balsamurile hidratante pentru unghii si cuticule. Iar tratamentele hidratante și regeneratoare pentru unghii sănătoase sunt disponibile în nuanțe naturale și colorate, în variante lucioase sau mate, ce desăvârșesc look-ul fiecărei persoane.





Anul acesta, cei de la Trind Cosmetics au si o colectie de culori in tendintele anului. Boho Summer Vibes by TRIND propune lacuri în nuanțe surprinzătoare, sofisticate, intense și luminoase, care te duc cu gândul la vară, vacanță, soare, plajă, distracție și relaxare, care înfrumusețează și fortifică unghiile. Las Dalias (roz pal), Es Vedra (verde deschis), Happy Hippie (light fuchsia), Sunset Ashram (culoarea soarelui la apus), Balearic Blue (albastru turcoaz) și Summer of Love (galben intens) sunt culori vibrante ce debordează de energie, îndeamnă la bucurie și se potrivesc cu pielea bronzată din timpul verii.



Eu mi-am ales deja verdele. Tie ce culoare iti place?


 

Comentarii

Postări populare