În vizită, în industria handmade. La Diane Marie

Lucrurile făcute cu pasiune ies mereu impecabil! Se spune că cel mai bun într-o meserie este cel care o face cu plăcere, care merge la serviciu cu drag. Aşa este şi Diana.
Diana Nedea
Am cunoscut-o săptămâna aceasta, atunci când m-a invitat în aterlierul ei, în spaţiul ei de creaţie. Este o tânără plină de entuziasm când vine vorba de pasiunea ei, care a decis să continue tradiţia familiei şi să rămână în industria...pantofilor. Se luptă să răzbată într-o lume plină de kitch, plastic şi..."chinezării". Toate încălţările care ies de pe poarta atelierului ei sunt atent verificate şi nimic nu pleacă dacă are şi cel mai mic defect. În mica ei fabrică lucrează cam 10 oameni. Toţi de o îndemânare care pe mine m-a lăsat impresionată. Cât am stat eu acolo, nu s-au oprit o secundă.

Cu Diana Nedea, fondatoarea"Diane Marie"


Primul loc în care m-a dus odată ce i-am trecut pragul a fost masa pe care se taie pielea. "Aici se ia la mână fiecare milimetru. Se trage uşor, aşa, ca să nu aibă vreun defect. Dacă are, îl dăm la o parte. " Lucru care, evident, nu se întâmplă în marile fabrici, aşa că, de cele mai multe ori, când ne cumpărăm o pereche de pantofi din magazin, trebuie să fim foarte atenţi.


Tot ce ia naştere aici a fost gândit, în prealabil, de Diana. Ştie care sunt tendinţele, se documentează cu sârg şi se gândeşte mereu dacă şi ei i-ar plăcea să poarte acel pantof. Iar ca să fie sigură că doamnele care îi cumpără creaţiile vor fi mulţumite, încalţă chiar ea primele modele.
În fabrică nu e loc de pauză. Timpul trece, iar comenzile aşteaptă. Clientele sunt nerăbdătoare să-şi primească...condurii, iar toţi aceşti oameni trebuie să aibă o precizie milimetrică pentru ca rezultatul final să fie perfect. Fiecare are o sarcină bine stabilită, îşi face treaba cu atenţie şi, din când în când, se mai glumeşte.


Totul, dar absolut totul, se face manual. Iată, de pildă, cum arată un viitor stiletto

Benzile aurii sunt viitoare fundiţe. Pentru că da, sezonul acesta se poartă fundiţele. Şi ce credeţi? Nu sunt deloc greu de făcut! Am încercat şi eu! E adevărat că mi-a cam lipsit dexteritatea, dar am fost ghidată şi rezultatul a fost destul de bun, zic eu!



Fundiţa mea
Diane Marie lucrează numai cu piele naturală! 
 Au sute de culori, modele, imprimeuri şi tipuri de piele. Fiecare pantof poate fi personalizat la cerere, astfel încât la ei totul e posibil!

Ca să "dea gata" o pereche de pantofi, celor de la atelier le sunt necesare cam...48 de ore.  Iar preţurile nu sunt deloc ridicate, ţinând cont de faptul că fiecare baretă, fiecare ciuşor, fiecare fundiţă sunt făcute şi montate manual.



Magazinul Diane Marie este situat în Centrul Vechi, pe strada Şelari, la nr. 4. Iar dacă doriţi să le vedeţi modelele, intraţi aici.
Cu Diana Nedea si Mara Barza, de la Sunday PR



Comentarii

Postări populare