In Ajun de Craciun...m-am facut gospodina! :)




Nu am fost niciodata o fana a statului in bucatarie. Mai gatesc din cand in cand, dar nu preparate complicate si nici dintre cele care necesita multa migala.











Insa, instinctul matern, se pare, iti trezeste sentimente dintre cele mai...ciudate. Printre ele se numara si dorinta puternica pe care o simt tot mai des de a-i da fiicei mele sa manance chestii cat mai sanatoase.



 
Asa am ajuns sa-mi petrec mare parte din Ajunul Craciunului la...cratita!


Mai exact, am decis ca, de sarbatori, sa mancam numai alimente gatite de noi - TOATE!! Si credeti-ma ca nu a fost deloc usor, mai ales ca, an de an, am comandat majoritatea preparatelor.





Iar "bomboana de pe tort" au fost....cozonacii! M-am pregatit intens mai ales psihic pentru aceasta operatiune, deloc usoara, iar cine stie sa-i faca stie si despre ce vorbesc.



Trebuie sa fiu  exterm de sincera si sa va spun ca am avut doua retete. Prima - mai usoara, era fara framantat aluatul, iar rezultatul a fost unul.... bun dar nu perfect. Asa ca a doua zi am trecut din nou la facut cozonaci, mai exact in ziua de Ajun.




Am framantat bine-bine coca, am lasat-o la crescut, a stat cam doua ore intr-o caldura ametitoare, a crescut de mama focului si apoi am trecut la ...umplut si impletit.







Am stat apoi langa cuptor precum un copil care primea o jucarie noua si i-am privit crescand!



Iar finalul a fost de exceptie!


Am primit laude din partea tuturor celor care l-au gustat, dar si incurajari sa mai fac! Asta ramane, insa, de vazut!

Comentarii

  1. in timp ce alte vedete se feresc de a spune ca stau in bucatarie , considerand ca asemenea indeletnicire le-ar stirbi din imaginea lor de femei emancipate, tu te incapatanezi si te pui contra valului, descoperind adevaratul motiv pentru care o femeie ,chiar persoana publica , pregateste din cand in cand cina sau bunatati pentru cei dragi! Ar fi fost frumos sa accepti si ajutorul Renatei la framantatul aluatului, cu siguranta degetelele ei ar fi facut cozonacul si mai delicios ... Felicitari Livia !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare