Si ce daca nu ninge?! Uite cum am facut cel mai frumos om de...zapada!



El este Olaf al nostru! Nu e de zapada, dar e cel mai frumos om pe care l-am facut vreodata!




Ideea nu imi apartine, dar mi s-a parut geniala! Si, pentru ca fetita mea era atat de incantata de apropierea sarbatorilor, dar si usor dezamagita ca nu a nins inca astfel incat sa construim un om de zapada numai al nostru,  am zis sa nu mai asteptam si sa...construim!



Zis si facut! M-am documentat "temeinic" pe internet si am inceput treaba!







Olaf nu este foarte pretentios. Are nevoie de pahare de plastic, un capsator, hartie colorata si...multa voie buna! Eu am folosit in jur de 200 de pahare normale si 50 mici (pentru cap), insa totul depinde de dimensiunea dorita.


Paharele se capseaza unul de celalalt astfel  incat sa formeze un cerc, apoi deasupra si dedesubt, alte cercuri, pana cand devin o...bila!


Cu doua bile mari si una mica, puse una peste cealalta...gata omul!




Apoi, tot ce-i mai lipseste sunt palaria, ochii, nasturii si...nasul, pe care le-am facut din hartie colorata, cartonata.













Iar finalul... a fost unul de exceptie! Zambetul de pe chipul fetitei mele.... NEPRETUIT!!!!



Olaf sta acum mandru la intrarea in casa, unde intampina cu un zambet laaaarg oaspetii!



Comentarii

Postări populare