Romane, iti meriti soarta!

Nu mi-a placut niciodata politica si nici nu am sa intru vreodata in zona asta. Am incercat mereu sa ma delimitez de acest...domeniu care mi se pare murdar, mincinos, demagogic si plin de venin. M-am ferit de el pe vremea cand eram reporter, iar acum, cand sunt editor al jurnalelor pe care le prezint, citesc cu obiectivism si prezint lucrurile fara sa ma implic personal in nuanta stirilor politice.



 Insa nu pot sa nu ma revolt cand vad ce s-a intamplat! Anul 2016!!!! Vremuri in care eu si generatia mea ar trebui sa ne spunem parerile, sa fim constienti ca alegerile pe care le facem ne decid viitorul, Vremuri pe care noi le traim pentru ca altii, in urma cu 27 de ani, si-au dat vietile sau au ramas schiloditi pe veci. Aproape 3 decenii de... democratie. Din care, se pare, nu am inteles nimic.



Nu-mi pot explica altfel ceea ce s-a intamplat ieri. De fapt, nici asa nu pot sa inteleg de ce din 18 milioane de oameni, au iesit numai 7. Si aceia, in majoritate, cu varste de peste 40 de ani. De ce nu ne pasa de noi? De copiii nostri? Sau de parintii nostri care urmeaza sa se pensioneze in scurt timp?



De ce, in urma cu un an, zeci de mii de oameni ieseau in strada sa ceara demisia Guvernului in  functie, iar azi, este creditata aceeasi clasa politica pentru a ne conduce in urmatorii 4 ani? Unde sunt toti aceia care au vrut o schimbare? Nu spun ca era nevoie sau nu de acea schimbare si nici nu comentez ce s-a intamplat atunci sau dupa...

Sursa foto: Libertatea

Si nici nu am sa-mi prezint optiunile politice personale pentru ca nu consider ca sunt de interes. DAR... as fi vrut sa vad alegeri castigate cu majoritate DINTR-O MAJORITATE. Adica viitorul tarii sa fie decis de...oamenii sai. Nu de o mica parte. De o treime.


Sursa foto: Puterea

Insa asta s-a intamplat. Din pacate. Ceea ce inseamna ca tu, romanule care nu ai votat, ITI MERITI SOARTA! Sa nu te plangi ca esti sarac, sa nu te plangi de conditiile din spitale. Sa nu te plangi ca nu ai un loc de munca sau ca rudele-ti sunt nevoite sa ia calea strainatatii pentru un trai mai bun. Sa nu te plangi ca trebuie sa emigrezi. NU AI VOTAT, nu ai dreptul la o parere!

Comentarii

Postări populare