Creati magie pentru ei!


Pentru mine luna decembrie este o luna... MAGICA! Strazile, magazinele, casele oamenilor, chiar si pomii imbraca haine de sarbatoare. Totul e colorat, impodobit, decorat, luminat... si parca si oamenii sunt mai buni!


In fiecare an, in perioada asta, ma apuca sentimente de bucurie, de voiosie, o agitatie asa...benefica. Ma gandesc mai mult la cei dragi, la familie, dar si la cei mai putin norocosi ca mine.
Sarbatorile reprezinta un moment unic si inegalabil in an. Este timpul ca familia si prietenii sa se adune, sa petreaca, sa imparta cadouri, sa fie....fericiti! Eu asta simt, de fapt, in aceasta perioada. Fericire! Si... recunostinta pentru ceea ce am. Si pentru asta le multumesc alor mei, care au reusit sa-mi insufle aceste sentimente minunate.


Este foarte important ca si copiii nostri sa creasca in acest spirit. Cred eu. Pentru ca, mai tarziu, vor ajunge adulti cu suflete de copii, care se vor bucura de fiecare cadou frumos impachetat, indiferent daca in el se gaseste sau nu ceea ce si-au dorit, pentru ca vor fi incantati sa se pregateasca asa cum se cuvine de sarbatori, de la impodobirea bradului, pana la prepararea bucatelor pentru masa de Craciun. Si, cel mai important, vor sti ca, dincolo de povestea Mosului cel cu barba alba, care colinda lumea-n lung si-n lat ca sa imparta daruri, exista cea magica a Nasterii Domnului.



La nici 4 ani, Renata a invatat majoritatea colindelor populare de la noi. Le canta cu pasiune, stie ca "bebe Isus" a aparut pe lume de Craciun si adora sarbatorile. Atat de tare mi-as dori sa ramana asa si peste 20 de ani...

Un alt lucru care face ca sarbatorile sa fie magice este feeria care se creaza in jurului lui Mos Craciun. De aceea, este important, zic eu, sa creada! Cat mai mult de acum inainte! Inocenta este frumoasa! Mai ales atunci cand este cu scop nobil :)

Adăugați o legendă


Noi ne-am pregatit temeinic pentru sosirea Mosului celui batran. Am invatat poezii, cantecele (si colindele de care va spuneam), am scris nu una, ci 5 scrisori (in care a cerut de fiecare data aceleasi cadouri) si am impodobit frumos bradul, langa care mosul, istovit de atata drum, se va aseza sa se bucure de o cana de lapt cald si cativa biscuitei.


Asadar, dragi parinti si viitori parinti, creati magie pentru copiii vostri! Invatati-i sa se bucure de familie, de Craciun...de viata!


Comentarii

Postări populare