Teapa pe romaneste...in limba engleza :)






Hei! Ati auzit! E vineri! E 18 noiembrie! Adica "Black Friday" sau...o alta zi in care poti sa iti golesti buzunarele.










Daca ai asteptat tot anul aceasta zi inaltatoare a reducerilor ca sa iti iei ce iti doreai... AI LUAT TEAPA! Da, da, ai auzit bine. Teapa... Sau aveai impresia ca o sa gasesti produsele pe care le urmaresti de cateva zile cu reducerile acelea colosale pe care retailerii le-au anuntat?!



Nu am fost niciodata fan startegii de marketing "indobitocizante", "americane", menite sa-ti spele creierii. Si, cu toate ca eram constienta cat de "fake" sunt advertising-urile  astea extrem de intens promovate... Aseara, primesc sms de la Fashiondays. Am facut de cateva ori cumparaturi de la ei si aveam deja instalata aplicatia. Plus ca ii este absout imposibil unei femei sa nu faca cel putin trecerea in revista, o data pe saptamana minim, a noutatilor de pe "piata". Asa ca eram la curent cu majoritatea produselor si, implicit, cu preturile. Cand am vazut "puzderia" de reduceri, "de pana la 90%", mi-am zis ca trebuie sa vad si eu peste ce...chilipir dau. Dupa aproape 10 minute de incercari asidue - ca apliactia era blocata de alti fraieri ca mine - dezamagire totala! Nici vorba de reduceri imense...ci, la unele produse, preturi cu cel mult 20 de lei mai mici decat pana atunci. M-am enervat cumplit si am renuntat.



Mai tarziu, pentru ca trecusem de miezul noptii,am intrat pe siteurile de bilete de avion - mi-am zis ca, na, companii mai mari, oferte pe masura. Aiurea! Prmotia cea mai mare era la un bilet pe care, culmea, mi l-am cumparat in urma cu mai bine de doua saptamani LA ACELASI PRET!!!! Deci...dezamagire si aici!






Sectiunea cu numarul 3 pe care am verficat- o a fost cea de jucarii. Cum se apropie Craciunul, iar lista fiica-mii e luuuunga cat o zi de post, m-am gandit ca poate fac o afacere macar in zona asta...cu toate ca deja incepusem sa imi pierd orice speranta. Am pierdut-o de tot, pe site-ul Noriel. Masinuta pe care Renata o vrea e la acelasi pret ca acum 3 zile in magazin.



Am hotarat ca "vinerea neagra" nu e pentru mine!!! Mi-au confirmat-o si colegii, la serviciu, care asteptasera poate mai mult ca mine ziua aceasta a marilor solduri si erau extrem de descumpaniti.



Ce nu inteleg, insa, este cum de numai in Romania sunt mizeriile astea. De ce in alte tari, cu mult mai civilizate, dar si cu un nivel de trai cu mult peste al nostru, un astfel de eveniment chiar este asa cum a fost anuntat, iar unele oferte chiar sunt chilipiruri. Exemple am nenumarate - Franta, Austria, Anglia, Germania... Asa ca, dragi comercianti, pana cand nu o sa invatati sa faceti marketing adevarat si nu o pacaleala, pe mine m-ati pierdut de client in "vinerea tepelor", un eveniment american si o teapa made in Romania!




Comentarii

Postări populare