Farmacia inimii...in prag de infarct! Sau...cum mi s-a incretit din nou parul, pe loc!





Sa va povestesc o intamplare care a avut loc nu mai departe de ieri. La cele mai recente analize, fiica-mea a iesit cu o anemnie destul de maricica, asa ca ne-a fost recomandat un sirop pe baza de fier. Am dat si eu search pe Google, ca orice "parinte responsabil", sa vad despre ce e vorba. Primul rezultat, pe stie-ul Farmaciei Tei, cunoscuta pentru preturile sale excelente la orice produs.

Pentru ca lucrez relativ aproape de locatia cu pricina si pentru ca mai gasisem la o alta farmacie acelasi sirop cu 45 de lei, mi-am zis ca merita sa fac o mica bucla sa-i iau medicamentul de la Tei. Am ajuns in jurul orei 12 si, va jur...cred ca tocmai venise autobuzul sau ceva... ca farmacia era plina ochi, ba chiar erau cativa domni trecuti de prima tinerete care asteptau si afara. N-a fost o surpriza colosala pentru mine, pentru ca stiu ca e mereu aglomerat tocmai datorita faptului ca este farmacia cu cele mai bune preturi, insa, dupa ce am stat 10 minute si am constatat ca persoana care se aflase la ghiseu cand ajunsesem era inca acolo, mi-am dat seama ca o sa intarzii la serviciu daca mai stau mult si am decis sa iau din alta parte.

Vis-a-vis, farmacia...inimii! Cum care?! Oare mai e cineva in tara asta care sa nu fi auzit de ea?! Oare e cineva care sa nu fi fost sufocat de reclamele alea tembele, cu Stela Popescu, Arsinel, Nico si... inca cineva, care canta a paguba?! Mi-e greu sa cred...

In fine...si ma duc eu increzatoare, intru, intreb de produs (asta dupa ce, bineinteles, mi se baga in fata un batranel care nici macar nu a clipit atunci cand a trecut efectiv peste mine in disperarea de a ajunge la farmacista) si mi se spune senin: avem! Rasuflu usurata! Ma asteptam sa fie mai scump decat la Tei, mai ales ca "testasem" piata. Cum, insa, nu mi s-a spus niciun pret, am intins timid o hartie de 50 de lei. Dialogul care a urmat m-a debusolat complet:
Farmacista - Aveti 50 de bani?
Eu - Nu, imi pare rau... (am zis gandindu-ma ca nu are sa imi dea rest sau ceva...)
Farmacista - Atunci, lasati, imi aduceti dumneavoastra....
Eu - Aaaa...Pai nu, ca am 5 lei daca vreti... (deja incurcata de situatie). Stiti, eu nu vin prea des pe aici....
Farmacista - Lasati, imi aduceti...

Surpriza mea colosala a fost cand am primit bonul... si atat! Niciun rest! Ba chiar ramasesem datoare!

Am plecat din farmacie extrem de fastacita si, pe masura ce ma indreptam spre masina, revolta ma cuprindea tot mai tare. Practic, am cumparat acelasi produs, cu un pret cu 50% mai mult fata de cel practicat de un alt comerciant (care castiga si el ceva, nu?!) Si-atunci, eu pe ce am dat bani in plus? Pe reclama aia idioata care imi rasuna si acum obsesiv in minte?! Parca ii si vad pe cei 4 "magnifici" care imi rad in nas!

De alftel, cred ca le-am inteles strategia... intri in farmacia inimii... vezi preturile... te apuca asa, o senzatie de infarct... si mai iei niste pastile! Ar fi trebuit sa-i spuna farmacia inimii...in prag de infarct.

Lasand gluma la o parte, mi se pare cel putin revoltator ce  s-a intamplat si mi-am jurat ca nu mai calc ever pe acolo! Tototdata, m-am gandit si la batranelul acela care mi-a luat-o in fata la rand. Probabil ca pensia lui nu era prea mare si cu siguranta ca nu a stiut ca peste drum ar fi dat mult mai putini bani pe care i-ar fi putut folosi in alte scopuri. De atfel, cu totii avem dreptul sa folosim banii pe care ii muncim asa cum vrem. Iar ca sa isi bata cineva joc de mine in felul asta....Bleah! Dezgust total!

Comentarii

  1. cred ca inca esti sub actiunea primului impuls si maine ,cand o sa-ti treaca furia ”berbeceasca”, o sa vezi ca farmacia Catena are preturi undeva la media celorlalte. In rest sunt cu totul de acord cu tine in privinta ”celor patru magnifici” si in special a acelui ”cantator a paguba ” , eu nu puteam sa gasesc un cuvant mai potrivit care sa-i prezinte talentul lui definitoriu ! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare