Oare asta e tara in care vreau sa creasca fiica mea?!

Sursa foto: OK! Magazine Romania
Nici nu a implinit trei ani...Dar a fost o decizie pe care a trebuit sa o iau - sa o duc la gradinita. Stiam ca va fi dificil. Toti cunoscutii mi-au spus ca primul an de colectivitate va fi unul in care organismul ei sa va imuniza. Si ca asta inseamna sa stam mai mult pe acasa, cu tot felul de raceli si alte chestii.


Sursa foto: OK! Magazine Romania
Din pacate, asa a si fost. Cel putin lunile decembrie, ianuarie si februarie au fost crunte. Nici nu terminam bine cu tusea, ca incepea sa ii curga nasul. Iar cand scapam si de asta...pac! - enterocolita. Cel mai dureros nu este ca o iei mereu de la capat si psihicul tau o ia razna, ci ca sufera copilul. Si iti doresti cu toata fiinta sa te doara pe tine, sa suferi tu, iar copilul sa fie bine. De cele mai multe ori, adormeam plangand gandindu-ma la cat de greu ii este, cand auzeam in statie cum nu poate respira sau cateodata nu dormeam deloc pentru ca tusea o chinuia toata noaptea.

Sursa foto: OK! Magazine Romania

Medicii m-au tot trimis sa fac analize. Exudate, coproculturi, etc. Si niciodata data nu a iesit nimic. La niciunul dintre laboratoare. Mai intai mi-am zis sa schimb laboratorul. Apoi, cand niciunul nu a dat rezultate, am inceput sa imi pun intrebari. Si am aflat, asa, neoficial, ca reactivii pe care ii folosesc sunt problema. Adica trebuie sa ne asteptam ca in orice moment sa izbucneasca un scandal similar cu cel al Hexi Pharma - numai ca, in loc de dizolvanti, va fi vorba despre faptul ca analizele pe care le facem sunt...pistol cu apa! Iar asta ma revolta! Ma revolta ca platesc lunar sume consistente catre un buget de sanatate care nu ma poate ajuta atunci cand am nevoie. Care nu este capabil nici macar sa imi descopere problemele, daramite sa mi le rezolve.Ca ajung sa platesc DIN NOU investigatii care ar trebui sa fie gratis, la privat, si NICI ASA nu rezolv nimic. Ca imi e frica sa imi duc copilul la spital de teama sa nu se imbolnaveasca mai rau si ca am ajuns sa ne tratam ca in Evul Mediu - acasa!


Sursa foto: OK! Magazine Romania




Si-atunci ma intreb... Oare ASTA este tara in care vreau sa traiasca fetita mea? Oare voi fi capabila sa o cresc departe de boli si de probleme, in contextul in care nu mai am incredere nici in umbra mea?





Comentarii

Postări populare