30 de ani am asteptat momentul asta!!!!






30 de primaveri. 30 de ierni. Muuulte zile. Cam atat a durat asteptarea mea. Si iata ca, dupa atata amar de vreme, in care am visat zi si noapte la un petic de pamant, sunt fericita sa va prezint si primele rezultate!
 


















Petunii, muscate, tradafiri si...un iepuras! Ele sunt oaza mea de liniste, locul mirific in care imi incarc bateriiile. Plantate cu dragoste, ingrijite cu atentie si iubite de intreaga familie, completeaza perfect locuinta noastra.



Fiecare ghiveci, fiecare planta, fiecare frunza au povestea lor. Trandafirii sunt cadoul de Valentine's Day, petuniile au fost cumparate dupa o excursie indelunga, iepurasul vine tocmai din Austria, iar ghivecele suspendate...sunt inventie locala!














Comentarii

Postări populare