Satisfactia da...senzatia!



Imi amintesc ca, inca de cand eram mica, mama imi spunea: "Invata, ca ai sa ajungi florareasa daca nu!"  Fara sa disconsider vreo secunda meseria doamnelor care se ocupa cu vanzarea florilor si fara nicio legatura cu "floristul", care face mult mai mult - gandul asta ma speria. Asa ca am invatat. Si am invatat, si mi-am tocit coatele pe bancile liceului, ale facultatii si apoi la master doar ca sa "fac ceva in viata".  Dar nicio clipa nu m-am gandit ca voi ajunge aici. 


Eu zic asa - esti cu adevarat norocos daca mergi la serviciu cu placere. Si daca te poti trezi in fiecare dimineata si, atunci cand te privesti in oglinda, iti poti zambi. EU POT! Si asta imi aminteste ca munca, seriozitatea si pasiunea pot fi cheia unei vieti linistite si implinite. 





M-am angajat la Prima cand aveam 22 de ani. Fara "pile", fara favoruri. Si am muncit. Am invatat cum se fac materialele, cu se iau interviuri, cum se construieste o stire. Si am invatat de la cei mai buni! (cel putin in viziunea mea)



Timp de 4 ani, am stat in ploaie, in frig, in vant, in soare, am fost injurata, scuipata si chiar batuta! Dar nu m-am dat batuta! Au fost multe momente in care am vrut sa renunt. Pentru ca sunt genul de om care nu-si accepta nicio greseala, sunt extrem de autocritica si mereu nemultumita de propria-mi persoana. Asta pentru ca mereu exista loc de mai bine. Iar meseria de reporter este una foarte solicitanta... sau cel putin era...



"Soarele" meu a rasarit insa intr-o buna zi, cand mi s-a propus sa prezint Meteo. Sa prezint si sa realizez rubrica, in totalitatea ei. Iar eu am vazut-o ca pe o provocare si m-am pus serios pe treaba. Am invatat terminologia, cum se fac hartile (adica elemente de grafica), dar si cum sa ma comport intr-un platou de televiziune. Tin sa mentionez ca ceea ce facusem eu nu avea nicio legatura cu ceea ce urma sa fac. 





Dupa alti doi ani in care am fost "fata de la meteo", am avut parte de o noua experienta. Cea de a prezenta stirile din Sport. Din nou, nicio legatura intre job-urile precendente si acesta. Alta pozitie in studio, alta tonalitate a vocii, alta intonatie, ALTCEVA!





Totul a culiminat insa cu trecerea la stiri. Eu am fost dintotdeauna o copilaroasa, iar rolul acesta mi se parea indepartat. Prezentatorul de stiri este sobru, dar eu sunt vesela, este serios, dar eu glumesc intr-una... si asa mai departe. Culmea este ca m-am simtit din prima clipa in largul meu, iar totul a venit de la sine. Am invatat sa ma pliez in functie de natura fiecarui eveniment pe care urma sa-l anunt, iar acum pot spune cu mana pe inima ca viata a fost generoasa cu mine!

Comentarii

Postări populare