O iubire de 5146 de zile, 7 ore, 53 ,54, 55 de secunde ... and still counting :)




Ador povestile de dragoste cu happy end. Dintotdeauna mi-au placut. EA il intalneste pe EL, se tachineaza, se cearta, se impaca si...raman impreuna. Cam asa arata si ultimii 14 ani din viata mea. Plus 7 ore, 56,57,58...de secunde.... iar numaratoarea continua. 

Prieteni, mai presus de toate
Am crescut impreuna, am invatat sa facem totul impreuna, ne-am educat unul pe celalalt. Dar, mai presus de orice, suntem cei mai buni prieteni. Ne spunem totul, ne sfatuim in orice, ne intelegem din priviri. Iar asta cred ca e cea mai mare realizare intr-o relatie. Nu vreau sa ma erijez in cunoscatorul absolut al relatiilor de cuplu, mai ales ca e prima si singura mea relatie de durata. Pentru ca ASA am vrut! Si pentru ca EL a fost ceea ce mi-am dorit.


Nu e mereu doar lapte si miere 
 Nu...cu siguranta ca nu! In orice familie exista conflicte, exista certuri, exista lucruri pe care le spui si ai da orice sa le poti retrage, dar orice faci, nu mai poti sa dai timpul inapoi. Iar timpul este pretios. Si trebuie folosit cu atentie maxima, caci e printre putinele lucruri care nu pot fi cumparate. 








 Cand iubirea capata si mai mult sens, iar cuplul, intregit

La 11 ani de la momentul primului sarut a aparut si darul care ne-a completat perfect. Iar totul a capatat un alt sens. Pentru mine, pentru EL, pentru... NOI.







Comentarii

Postări populare